Tavanir
مرکز راهنما 
پورتال شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران
چرا حساب توانير من قفل شده است؟

اگر ما رفتاري غير معمول و يا مشکوکي از حساب شما مشاهده نماييم، ممکن است که حساب شما را به صورت موقت قفل نماييم. زماني که شما بتوانيد دسترسي مجدد به حسابتان را پيدا کنيد ، بسته به رفتاري که سيستم ما از اين حساب تشخيص داده ، ميتواند از يک دقيقه تا 24 ساعت باشد.

برخي از استفاده هاي غير متعارف و مشکوک در زير آورده شده ولي فقط محدود به اين موارد نميباشد:

  • ورود به سيستم هايي که شما به آنها دسترسي نداريد.
  • ورود به سيستم در فاصله زماني کوتاه از مکانهاي متفاوت.
  • ورود و خروج زياد و بدون انجام هيچ فعاليت در فاصله زماني کوتاه
  • مشاهده رفتارهاي خلاف مبادي اخلاقي در قسمت هاي عمومي سايت. در اين مورد زمان قفل شدن حساب از يک روز تا مدت يک سال نيز ميتواند باشد.

لطفا در صورتيکه فکر ميکنيد رفتار غير متعارفي نداشته ايد ، براي پيگيري اينجا را کليک کنيد

هنوز هم سوالي هست؟
در فروم توانير سوالهاي خود را بپرسيد و پاسخهاي خود را با يکديگر به اشتراک بگذاريد.
مراسلات توسط توانير تاييد نشده است.